Best Blogger Tips

poniedziałek, 26 listopada 2012

Sezon na kominki trwa,czyli atrapa numer dwa !!!



Musiałam TO gdzieś wcisnąć. Podobno marzenia trzeba spełniać a ja marzyłam o takiej atrapie ( o jakiejkolwiek) od co najmniej trzech lat! No trzech sezonów jesienno-zimowych, bo jakoś latem nie przychodzi do głowy zbyt często temat kominka,chociaż świece są u mnie obecne ZAWSZE!
Wiedziałam ,że moje zachcianki typu latarenka mężu spełnia i zrobiliśmy nawet sztuk dwie ale ,że będzie chciał i umiał zrobić mi taki portal( gotowe sa nie bardzo osiągalne dla mnie cenowo i nie pasujące wielkościowo),to przyznam trochę wątpiłam.
Jednak gdy zrobiłyśmy u koleżanki jej portal o którym pisałam w poprzednim poście,temat powrócił, więc zagadnęłam mojego M, czy nie zrobiłby mi czegoś w tym stylu,tyle ,że ja z racji ograniczonego miejsca muszę mieć coś nie za wielkiego i bardziej mobilnego,nic na stałe (wiecie-randka ,nie małżeństwo). Na co mój cierpliwy i wyrozumiały M stwierdził-zrobię Ci,tylko znajdź na to miejsce i byle nie na drodze do łazienki :)
Polatałam z gratami z kąta w kąt ale jednak wszystko wróciło na swoje miejsca,bo, albo jestem upierdliwa albo wreszcie wszystko stoi po latach tak jak stać powinno i tak nam najlepiej i najwygodniej,że nici z przestawiania. 
Zdecydowałam,że wcisnę atrapę koło sofy a stół przesunę nieco w stronę drzwi i MUSI SIĘ ZMIEŚCIĆ!
Pozostało wertowanie fotek z netu ,których mam przez te lata dość sporo ,potem plan i zderzenie z rzeczywistością-co mamy w zasobach LM czy Casto i co DA się z tego zrobić.
Przywieźliśmy sterty dech,listewek,klej,gwoździe ,śruby,pilnik,papier ścierny,piłę i do dzieła.
Najpierw był taki plan






Potem zakupy

Przymiarki



 Cięcie,skręcanie,sklejanie




I wreszcie moim oczom ukazał się wyczekany,wymarzony,własnoręcznie moimi i mojego M rękoma zrobiony

Pozostała kwestia jak go pomalować.Pierwotnie miał być biały,wiadomo,ale żal mi było zamalować farbą takich śliczniutkich jaśniutkich deseczek więc jednak potraktowałam go dwoma warstwami bejcy wodnej o dziwnej nazwie ostrężyna, co dało efekt starej szarej deski i taki właśnie podoba mi się bardzo... :)
Kusi mnie jeszcze na środku dodać drewniany dekor, coś w stylu
Jak myślicie ? 




Pozostało skombinować drewienka pod "palenisko" w miejsce tymczasowo stojących szyszek. I już nie mogę doczekać się girlandek,skarpetek,stroików jakim wypełnię go na święta.
Prawda ,że radocha ?! Dziękuję Ci mój M,jesteś WIELKI !!!!

A wieczorową porą i z drugiej strony pokoju...sama nie wiem,gdzie mu lepiej...


Dodałam dekor :) 



                                                             Zapraszam :)




43 komentarze:

  1. wspaniale to wyglada, tez mam taka atrape, duzo wieksza, otacza kaloryfer hehe, ktory jednak zniknie na zawsze wraz z zakonczeniem sezonu grzewczego
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Super atrapa! Też planuję u siebie mieć taką, bo na prawdziwy kominek nie ma miejsca ;)

    Serdecznie pozdrawiam!
    Atmosfera...

    OdpowiedzUsuń
  3. mam prawdziwy, ale wiem jak nieraz brakuje takiego miejsca w domu, więc podziwiam inwencje i wykonanie :))i zapał :))
    Oby cieszył jak najdłużej ;)) a kiedyś... może i prawdziwy będzie
    serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  4. Atrapa kominka bombowa, a kolor rewelacyjny. Wielki szacunek dla pracowitego męża.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna atrapa! Też taką planuję zrobić u siebie, bo nie ma miejsca na prawdziwy kominek :)

    Serdecznie pozdrawiam!
    Atmosfera...

    OdpowiedzUsuń
  6. CUDO!!!Szacun dla meza!zeby taka rewelacyjna atrape kominka zrobic,szok!
    Juz patrze gdzie by u mnie mogla stanac:D,metrazowo tez malutko miejsca...ale cos wykombinuje:D

    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. moje marzenie, ale mój nie jest tak do tego przekonany.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wykonana robota, efekt powalający:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko piękne,ładnie zgrane i kominek i jego kolor.Zazdroszczę miłych wieczorów przy nim spędzonych.Cudowne będą te Święta :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna atrapa! Troszkę zazdroszczę, na moją kozę muszę jeszcze troszke poczekać:(

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacja, mąż super - zdolny! Bardzo bardzo mi się podoba i ten kolor jest strzałem w 10!!!
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Brawo!!!! Bardzo fajnie to wygląda choć ja zlikwidowałam kominek w moim domu:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Powiem Ci ze twój mąz jest zdolnym gościem. Portal wyszedł rewelacyjnie. Kolor bardzo ciekawy.Fajnie by wyglądały by na dole małe bierwiona z klocków brzozowych :-)Tez jestem chętna na takie cudo w sypialni :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Odkąd zobaczyłam u ciebie kominek , o niczym innym nie myślę , niby mam już miejsce , tez koło sofy ale do świąt chyba nie zdążę , Też mażą mi się dekoracje świąteczne na nim i lustro nad kominkiem …Duże ,, A i też nie na stałe z możliwością przestawienia ..

    OdpowiedzUsuń
  15. ŚLiczny! DObra robota, gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  16. oooooch, jaki piekny!!! jak pięknie wykończony, i kolor bejcy też, jak dla mnie, genialny! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześlicznie choć ciekawi mnie jaki koszt Was wyniósł na taki kominek :)

    OdpowiedzUsuń
  18. tez mi się marzy, ale że ręczna robota -chapeau bas ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. znalazłam twój blog przypadkiem.
    zainspirowałaś mnie już pierwszym kominkiem, drugim dopiero ;)
    namówiłam swojego że na przełomie roku zrobimy sobie swój kominek o którym zawsze marzyliśmy.
    pozdrawiam i wiernie obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ruchomy kominek! czad!

    Pięknie wyszedł. Wystarczy trochę chęci i wcale sprzętu nie trzeba.

    Nie wiem, gdzie kominkowi lepiej, ale mnie się wydaje, że kominek zawsze powinien być na wprost kanapy. Siedzisz, odpoczywasz, patrzysz na płomień świec, cieszysz oczy i duszę. I Tv przestaje być centrum. Kominek staje w centrum uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  21. Masz rację Jerzy_nko,na sezon zimowy zostawię go na wprost kanapy,muszę się nim nacieszyć:)

    OdpowiedzUsuń
  22. wyszlo bombowo!! kolor bejcy, jakkolwiek sie zowie wypadl bezblednie!
    piekne fotografie nad sofa!
    no i chyba zgodze sie z jerzynka, najlepszym miejscem na podziwianie ognia z kominka jest sofa:)
    pozdrawiam goraco!

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestem zachwycona Twoim pomysłem na kominek :) Ale przytulnie się zrobiło :)

    OdpowiedzUsuń
  24. spanialy pomysl i wykonanie, dekor moim zdaniem to jest tu przyslowiowa wisienka na torcie ! no i ta ostrezyna ;) kolor rewelacyjny ( ciekawe kto to wymyslil-ostrezyna :)
    pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie u Ciebie,można się ogrzać.Cieplutko i nastrojowo mmmyy,
    i ten kominek super pomysł :))
    Pozdrawiam
    Ollina.

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak zobaczyłam Twoja atrapę kominkową, to od razu zawołałam męża by ją zobaczył i męczę go by mi też taką zrobił, jest cudowna, też nie bardzo mam gdzie sobie postawić taki ala kominek, ale malutki bym gdzieś wcisnęła ;)
    Super, że się z nami podzieliłaś taką wiedzą!!!
    Dziękuję Ci ogromnie!!!!
    A męża masz bardzo zdolnego!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. No pięknie!!!!Czyli da sie samemu;):):) Musze pogadac z tata bo na mojego M nie ma co liczyc....ale przecudnie wyglada na Świeta.Az piękie popatrzec.!Pozdrówka.

    OdpowiedzUsuń
  28. Wspaniały ten kominek. Jak prawdziwy.Rewelacja taki zdolniacha w domu:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Już po raz kolejny oglądam twój portal i wzdycham do niego... piękny jest!!!
    zdradzisz ile kosztowały materiały?

    szkoda że mój m nie taki zdolny...

    OdpowiedzUsuń
  30. Super ta atrapka :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Witam, jam nowa. Trafiłam tu, popatrzyłam i zostanę dłużej. Masz świetne pomysły i ładnie u Ciebie. Portal bardzo efektowny. Ja co prawda mam prawdziwy kominek, ale nie w salonie, tylko w małym saloniku zwanym pokojem kominkowym. W salonie nie mogę mieć kominka z powodu braku miejsca ale mam miejsce na taki portal. Niestety mój mąż nie jest taki chętny jak Twój. Ale spróbuję go przekonać i jeśli nie masz nic na przeciwko to popełnię plagiat Twojego.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie na staraszafa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. jest cudowny:)))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  33. jest swietny!!!! tez chce taki:):):):)

    OdpowiedzUsuń
  34. Witam, gdzie kupiłaś listewki podłużne ozdobne które widnieją na kolumnach? Szukałam w leroy'u i casto i nie ma ich niestety;/ pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. witajcie,kupiłam listewki w takim sklepiku można nazwać osiedlowym,pan sprowadza trochę drewna,listwy,dekory,ale w Casto też widziałam,może trzeba trafić na dostawę akurat. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem w trakcie budowania swojego wymarzonego kominka :) Jeszcze jakbyś mogła udzielić mi jednej podpowiedzi, jakiej grubości i szerokości deski używałaś? Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  36. Bardzo dziękuję za podpowiedz :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. chyba pisałam gdzieś o tym,ale napisz na mail,podpowiem :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Jestes naprawdę pomysłowa (kreatywna ;))), bardzo mnie urzekają Twoje projekty,wnętrza ciepłe i przytulne...Cuda. A i Panu M - szacunek należny oddaję ;).pozdrawiam ciepło,Ola

    OdpowiedzUsuń
  39. Super kominek! Mogę wiedzieć jaką farbą malowany?

    OdpowiedzUsuń
  40. farba kolor ostrężyna z syntilor

    OdpowiedzUsuń
  41. No i stało się..... Zakochałam się w Twoim kominku. I powiem, że mój mąż już zgodził się zrobić nam taki :) Dziękuję za tutorial Tobie i mężowi, no i mam nadzieję, że nie będziesz miała nic przeciwko, o ile to możliwe proszę o info jakiej grubości były deski. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  42. Witam
    Od dawna podglądam Pani boga :) Wraz z nadchodzącymi długimi, ciemnymi i zimnymi wieczorami, postanowiłam zbudować swój kominek.
    Proszę o podanie szerokości desek, jakich Państwo użyliście

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz,w wolnej chwili się z nim zapoznam :)