Best Blogger Tips

czwartek, 13 grudnia 2012

Najfajniejsze jest czekanie...

Nieprawdaż ? Ja najbardziej lubię samo czekanie, na cokolwiek, narasta napięcie, wzbierają emocje. Tak też mam ze Świętami. Najbardziej lubię czas oczekiwania. Potem wszystko szybko mija...
A więc czekam sobie, stroję powoli mój domek, zmieniam, przestawiam, na dzisiejszy wieczór jest tak









Oczywiście moja kominkowa atrapa w roli głównej. Zmienię świece na czerwone, bo nie wyobrażam sobie Świątecznej atmosfery bez czerwieni...


 W świetle dziennym 





Manekinowa lampa przyodziała Mikołajową czapkę
A w kącie pokoju stanął żaluzjowy parawan, udekorowany w zimowe klamoty. A pośród nich papierowy Anioł którego moi dziadkowie dostali w prezencie ślubnym podobno w 1935 roku. Jest sfatygowany czasem, ma spalone skrzydła (któregoś roku u dziadków zapaliła się choinka od świec na niej płonących) ale przypomina mi choinkowe drzewka z dzieciństwa.




I moje bombki 3D na szczęście przetrwały w kartonach z zeszłego roku


w przedpokoju


i w kuchni...
a u syna żywe drzewko choinkowe,czyli araukaria...
 Brakuje jeszcze jemioły i szukam rozpaczliwie czegoś ładnego na czubek choinkowego drzewka. Może doradzicie coś? Nie lubię tradycyjnych "czubków" i w tym roku moja choinka nie ma na sobie tylko dwie bombki,moje decoupagowe paryskie.Żadnej innej bombki nawet nie wyjęłam z kartonu....
Za oknem mróz i śnieg. Taką zimę uwielbiam, gdy śnieg skrzypi pod nogami, mróz szczypie w nosy a kryształki zmarzniętego śniegu błyszczą w nisko zawieszonym na niebie słońcu. Bajecznie...nawet na balkonie...




Pozdrawiam i życzę Wam miłego ...czekania... :)






11 komentarzy:

  1. Masz racje - najfajniejsze jest czekanie, a szczególnie w tak miłej atmosferze jaką Tobie udało się wyczarować.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej! Jak ładnie.. Dom wygląda jak z bajki :) Dosłownie... Zdjęcie z atrapą kominka i ozdobami oddaje atmosferę :) Ja też nie wyobrażam sobie Świąt bez czerwieni, dużo jej u mnie w tym roku
    pozdrawiam
    marta

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie :) Cudownie i jeszcze raz Rewelacyjnie :D ach to prawda najfajniejsze jest to czekanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy to Mikołam z "komina" Ci wychodzi? :):):)
    Bardzo świątecznie, magiczny klimat.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak :) wisi sobie jak na bandżi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo świąteczne dekoracje, no i ta niesamowita atrapa kominka sprawia wrażenie przytulności!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie same świeta mijają za szybko, dlatego i ja rozkoszuje się okresem przedświątecznym

    OdpowiedzUsuń
  8. Pieknie u Ciebie!!!
    U mnie w kominku tez swieczki:))
    Piekny ten Twoj kominek!
    Milego wieczorku!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne dekoracje:)
    Wspaniałych, rodzinnych, pełnych miłości Świąt Bożego Narodzenia oraz cudownego Nowego Roku 2013:)
    Petronelka

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie przystroiłaś dom na Święta ! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  11. Prze-piękne dekoracje! Serdeczności :-)Magda

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz,w wolnej chwili się z nim zapoznam :)