Best Blogger Tips

środa, 2 lipca 2014

Lubię "MARINE"

Uwielbiam na lato marynistyczne akcenty w mieszkaniu. Z niecierpliwością czekałam ,żeby wyjąc z piwnicy pudło z napisem LATO. Już zapomniałam o niektórych rzeczach z zeszłego roku. I tak ,pomalusiu robi się u mnie MARINE. 
Do szczęścia brakuje mi tylko białego Ektorpa, ale czekam na nowy,już za tydzień będzie u mnie,po uwzględnionej reklamacji w IKEA. Myślę,że wtedy dopieszczę szczegóły. 
A tymczasem jest tak








"Galeria" nad sofą zrobiła się też letnio-tematyczna :)







Zrobiłam też lampkę,a inspiracją była ta,znaleziona gdzieś w necie

A u mnie..



A na balkonie zapowiedź pięknego jutra :) tego Wam i sobie życzę :)







2 komentarze:

  1. Miło dla oka i tak wakacyjnie morsko powiało :) uwielbiam muszelki w każdej postaci i aranżacji a w zachwyt wpadłam na widok lampek z kubełkami wypełnionymi muszelkami - świetny pomysł :)
    Pozdrowionka
    eM

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna aranżacja i jakie masz niebo nad sobą cudowne :))))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz,w wolnej chwili się z nim zapoznam :)