Best Blogger Tips

poniedziałek, 16 marca 2015

wraz ze słonkiem ,kicają pierwsze zające...

Nareszcie za oknem więcej słonka,bardzo na to czekamy. Przykicały pierwsze wiosenno-wielkanocne ozdoby. A u Was?
Moje ukochane trojaczki wymościły się już na kominku :)




Dwa zające z mdf-u z KIK-a z przerobionymi szalikami,zamieszkały w drewnianym domku-półce,który zrobiliśmy z resztek kominkowych desek.



 Moje decoupagowe jaja też zajęły miejsce na komódce.



                                                        Wiosennie pozdrawiam :)

14 komentarzy:

  1. Prześliczne świąteczne dekoracje :)
    Zachwyciły mnie te ażurowe jajeczka - świeczniki. mam kompletnego kręćka na punkcie świec, świeczników, lampionów ;)))
    Wspaniale też wygląda domek z zajączkami , jajka decoupagowe, króliczki psotniczki.... och... chyba musiałabym wszystko wymienić... po prostu ślicznie :)
    Pozdrawiam cieplutko, Agness :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnes,to łowy sprzed lat z Biedry,teraz w H&Y widziałam podobne,ale niestety już nie po 5 zł...

      Usuń
  2. Już dekorujesz dom na święta? ja moje oglądam i chowam,bo wydaje mi się ,że jeszcze za wczas:)))
    Mam pytanie-czy w atrapie kominka jest ta cegła co na ścianie czy tapeta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj,ja też na razie stawiam,przestawiam,chowam,wyjmuję...ale jak słonko za oknem to już mnie kusi,jakoś zwykle po Świętach szybciej chowam,najfajniejsze jest oczekiwanie :) Tak, w kominku wreszcie dorobiliśmy płytę na tył,obłożoną resztkami cegły tej co na ścianie.Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Piękne dekoracje ale zające na kominku są genialne. Tak radosne, że od samego patrzenia buzia się uśmiecha :)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze te słodziaki w sweterkach! Całe mieszkanie również mnie zachwyca.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne dekoracje, proste, ale bardzo oryginalne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zające mnie urzekły!

    Też mam dekupażowe pisanki, zrobiłam je ileś lat temu i wyciągam na każde święta. :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Beautiful Easter decoration !!

    OdpowiedzUsuń
  8. Troszkę tych różności masz! :) Bardzo podoba mi się półeczka domek i jej zawartość :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale ślicznie u Ciebie!!! Zające są obłędne:)) Cudowny świąteczny klimat stworzyłaś. I pięknie słonko gra we wnętrzu. Rozmarzyłam się patrząc na te zdjęcia, dekoracje cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak pięknie świątecznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie u Ciebie:-)
    Radosnego Świętowania!

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny blog!

    http://pmkobietasukcesu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz,w wolnej chwili się z nim zapoznam :)