Best Blogger Tips

czwartek, 11 października 2012

Pozytywnie Zadyniowana :))

Ponieważ jesienna pogoda dziś nam dopisała ,postanowiłam zrobić sesję zdjęciowej pewnej, dość korpulentnej modelce. Zachęcona zabawą u Green Canoe obfociłam z wszelakich stron DYNIE.
Taką jesień to chyba każdy lubi ,gdy kolory liści przyprawiają o zawrót głowy, słonko nieźle jeszcze grzeje a  kwitnące kwiaty przypominają niedawno odeszłe lato...
Dziś mało słów , zdjęcia mówią same za siebie :))

Na działce















i na balkonie





Na działce, pomimo,że raczej już wszystko szykuje się do zimowego snu, kwitną nadal niektóre kwiaty




I niby niezauważalne czają się kociaki



 To tyle na dziś, tak raczej plenerowo. Niebawem pokażę nowo zrobiony wielki zegar o którym marzyłam od dawna oraz przygotowania na zimne pogody , czyli sweterki nie tylko dla zmarzlaków :))

Zapraszam

5 komentarzy:

  1. Piekne i bardzo kolorowe zdjecia. Obrodzila Ci dzialka wspaniale: ogromniasta dynia!
    Psinka sliczna
    Pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia!!!U mnie też dyńki w tym roku obrodziły!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście świetne,kolorowe zdjęcia :) Fajne zwierzaczki :) Pozdrawiam D.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ło Matko, a psinka to chłopiec czy dziewczynka? Nie wiem bo wpadłam tu przez przypadek. No zupełnie jakbym swoją Gapcię widziała. A aranżacje jesienne bardzo ciepelutkie, pozdrawiam, JolaK.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz,w wolnej chwili się z nim zapoznam :)