Best Blogger Tips

piątek, 6 sierpnia 2010

Pikle z ogórków w deszczowy dzionek





A oto przepis

ogóry pokroic w grube plastry czy kawałki,dowolnie
do sloików nakłaść koper,marchwki z 2 plasterki,cebulki kawałek,gorczycy łyzeczkę,ziele angielskie,pieprz w ziarenku,listki bobkowe

zalewa:3 l wody + pół l octu + 2 paczuszki curry + 3 łyzki soli + 10 łyzek cukru

to zagotowac i zalac ogóry na 12 godzin w garnku

potem nakładać do słoików i zawekowac na 2 minutki

i gotowe

Mam nadzieję ze będą równie dobrze smakowały jak wyglądają :))
Gotowanie nie jest moją mocną stroną,nie,zebym nie umiała ale nie bardzo lubię.Za to mój M. uwielbia i wkazdej wolnej chwili buszuje po kuchni z bardzo dobrym rezultatem,nie odmawiam mu więc tych przyjemności.Dziś jednak to ja poczyniłam pikle z ogórów,rosną niubłagalnie na dziełeczce u teściów a Ci nad morzem,trzeba więc było ulitować się nad biedakami.

Zrobiłam zalewę z 2 przepisów,połączyłam je ze sobą i mam nadzieję,ze będą dobre

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz,w wolnej chwili się z nim zapoznam :)